Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2008 15:45 - Просто сън
Автор: booby Категория: Лични дневници   
Прочетен: 977 Коментари: 0 Гласове:
1



  Тялото му е простряно точно по начина, по който би ми харесал. Ръцете и краката са фиксирани, а устата е запушена с тиксо, за да няма шум, нито пръски на работното ми място. И ръката ми е толкова уверена с ножа, че съм повече от сигурен -  ще стане  добре, даже много удовлетворително...
   Освен че това не е нож, то е някак си...
   Освен че това не е ръката ми. Макар ръката ми да се движи с онази ръка, не моята ръка държи скалпела. И стаята всъщност е малко тясна, толкова задушна, в която има някъкъв смисъл, понеже е ... какво?
    А ето и мен - летя над това съвършено, педантично подредено работно място и влудяващото тялов него и за пръв път усещам хладния повей около мен и дори някак си през мен. Само да можех да почувствам зъбите си, сигурен сам, че щяха да тракат и ръката ми, в съвършен синхрон с тази другата, се вдига и извива назад, за да направи съвършения разрез...
    Събуждам се, разбира се, в моя апартамент. Кой знае защо, но стоя до входната врата, и то чисто гол. Че ходя насън - това мога да го разбера, но да се събличам насън? Хайде де! Запрепъвах се към тясното си легло. Завивките бяха на купчина на пода. Климатикът беше свалил температурата до зъзнене. Снощи ми се стори подходящо да го спра, понеже се чувствах малко абсурдно, но това е друго... Когато се прибрах снощи, взех дълъг горещ душ, а преди да си легна, сложих термостата на нула. Не мога да се преструвам, че разбирам защо, но в най - черните ми моменти намирам студа за пречистващ. Не толкова освежаващ, колкото е нужно. А си беше студено. Вече много студено за кафе и за началото на деня насред дрипавите останки от съня.
   Като правило не помня сънищата си, а ако се случи да запомня някой, не му придавам значение. Затова беше толкова странно, че този остана н съзнанието ми.
... летя над съвършеното, педантично подредено работно място... и ръката ми, в съвършен синхрон с тази, другата ръка, се  вдига и  извива назад, за да направи съвършения разрез.
   Чета книги. Хората са ми интересни, може би защото аз самият никога няма да бъда като тях. Символиката ми е позната. Да се носиш във въздуха означава, че все едно летиш, а това означава секс, а ножът... а чистата плът, съвършената сухота и безупречното отсъствие на кървави петна...
   - Съвземи се ...

  Просто глупав, лишен от смисъл сън.
 
     



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: booby
Категория: Лични дневници
Прочетен: 75087
Постинги: 26
Коментари: 53
Гласове: 590
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930